Ми працюємо на ринку розробки, впровадження і супроводу обліково-аналітичних систем для управління підприємствами більше 20 років.
Надаємо повний спектр послуг з впровадження автоматизованих систем BAS.

Наші послуги

Установка і впровадження

Підбір, поставка, налаштування, розширення функціональних можливостей і впровадження програмних продуктів BAS для управління бізнес-процесами підприємства, автоматизації обліку та звітності.

Інформаційна і технологічна підтримка

  • Оновлення типових та нетипових конфігурацій
  • Виявлення та усунення помилок в конфігурації
  • Перенесення бази даних, довідників і залишків
  • Налагодження та доопрацювання
  • Консультації по можливостях типових конфігурацій BAS
  • Консультації по відображенню господарських операцій в типових конфігураціях BAS

Інтеграція з іншими системами

Інтеграція будь – якої складності BAS з іншими системами, включаючи інтернет – магазини, системи контролю доступу і обліку робочого часу, інші облікові системи.

(*послуги надаються за наявності підписки інформаційно – технологічного супроводу)

Інформаційно - технологічний супровід

     ІТС або Інформаційно-технологічний супровід – перелік дій та інструментів, що дозволяють отримати повну підтримку технічного, консультаційного та інформаційного характеру користувачу на всіх етапах роботи в програмі BAS. Договір ІТС є офіційним сервісом, і є гарантом отримання комплексної підтримки користувачам ліцензійного програмного забезпечення по автоматизації бізнесу відповідно до чинного законодавства України. Основна мета ІТС — забезпечити відповідність системи обліку з мінливим законодавством, а роботу в програмі зробити максимально легкою, зручною і комфортною для користувача. Обсяг сервісів та послуг визначається відповідно до типу договору ІТС.

Типи договорів ІТС:

ІТС ПРОФ

     Договір ІТС рівня ПРОФ забезпечує користувачам програм BAS максимальну кількість інформації і послуг,  включає в себе професійну інформаційну систему ІТС ПРОФ Україна і додаткові сервіси, зокрема пакет сервісів «FREDO», які надають доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ (“FREDO Звіт”) і електронного документообігу (“FREDO ДокМен”).

    При оформленні договру ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців Ви безкоштовно отримуєте 4 години послуг спеціалістів нашої компанії (інший період – пропорційно).

    Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС ПРОФ»:

  • доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”;
  • повний доступ до онлайн-бази сервісу “ІС ІТС”;
  • доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”;
  • доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”;
  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб;
  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”;
  • доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій);
  • сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
Термін Ціна, грн., без ПДВ
24 місяці 19800
12 місяців 9900
12 місяців за програмою лояльності при неперервному продовженні 8700
6 місяців 5400
3 місяці 3000

ІТС ТЕХНО

     Договір ІТС рівня ТЕХНО включає в себе технологічну інформаційну систему ІТС Техно і забезпечує користувачам програм BAS тільки можливість  отримання поновлень для придбаних програмних продуктів та мінімально необхідний об’єм сервісних послуг.

Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС ТЕХНО”:

  • доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”;
  • доступ до онлайн документації з продуктів для автоматизації бізнесу (в онлайн-базі сервісу “ІС ІТС”).
Термін   Ціна, грн., без ПДВ 
12 місяців 6600
6 місяців 3900

ІТС Ретро

     Договір ІТС Ретро забезпечує користувачам програм “Управління торговим підприємством” та “Управління виробничим підприємством” максимальну кількість інформації і послуг,  включає в себе додаткові сервіси, зокрема пакет сервісів «FREDO», які надають доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ (“FREDO Звіт”) і електронного документообігу (“FREDO ДокМен”).

     При оформленні договру ІТС РЕТРО на 12 місяців Ви безкоштовно отримуєте 4 години послуг спеціалістів нашої компанії.

    Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС РЕТРО»:

  • доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”;
  • повний доступ до онлайн-бази сервісу “ІС ІТС”;
  • доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”;
  • доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”;
  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб;
  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”;
  • доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій);
  • сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).

Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС РЕТРО

 Для конфігурації «Управління торговим підприємством»

Термін Ціна, грн., без ПДВ
12 місяців 13950

Для конфігурації « Управління виробничим підприємством»

Термін Ціна, грн., без ПДВ
12 місяців 18000

ІТС Галузевий

     ІТС Галузевий – це сервіс, який надається розробниками галузевих рішень спільно з обслуговуючою компанією користувачам програм для автоматизації бізнесу. Він призначений для супроводу користувачів певних галузевих і спеціалізованих рішень.

     Серед програмних продуктів, для яких необхідний  ІТС Галузевий «BAS АГРО Бухгалтерія»,  «BAS Будівництво. Бухгалтерія»,  «BAS Будівництво. Керування фінансами» (1-а категорія) та інші. Список рішень з Категорією супроводу при використанні сервісу користувачі і обслуговуючі компанії можуть знайти, відповідно, в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам).

Після активації сервісу ІТС Галузевий, додатково до наданих в рамках договору ІТС сервісів (після його оформлення), користувачам будуть доступні:

  • доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм” для програм, які підтримуються за ІТС Галузевий
  • лінія консультацій розробника галузевого або спеціалізованого рішення (розробника ПП) з використанням телефону, електронної пошти та інших систем електронної комунікації. Координати лінії консультацій розробників Рішень, що супроводжуються із використанням сервісу ІТС Галузевий, користувачі можуть знайти в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам);
  • налаштування засобів електронної комунікації з розробником ПП і вивчення їх використання.

Умови отримання

     Активувати сервіс ІТС Галузевий можуть зареєстровані користувачі Галузевих ПП. Сервіс не є самостійним видом договору ІТС і вважається активним тільки при наявності у користувача діючого договору ІТС (ПРОФ або ТЕХНО).

     Вартість супроводу із використанням сервісу ІТС Галузевий залежить від складності розробки та супроводу Галузевого ПП (цінова категорія сервісу), для кожного Галузевого ПП визначена одна категорія. Список рішень з Категорією супроводу із використанням сервісу користувачі  можуть знайти в Особистому кабінеті користувача.

 

ІТС ГалузевийПеріодПеріодПеріодПеріод
12 місяців6 місяців 3 місяці1 місяць
ІТС Галузевий 1-ї Категорії4 0502 1601 170540
ІТС Галузевий 2-ї Категорії8 1004 3202 3401 080
ІТС Галузевий 3-ї Категорії16 2008 6404 6802 160
ІТС Галузевий 4-ї Категорії24 30012 9607 0203 240

Додаткові сервіси

Cервіс для здачі електронної звітності з систем BAS без проміжних файлів експорту та без додаткових обробок.

    • шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
    • формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через “Єдине вікно”;
    • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
    • дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
    • реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
    • обмін податковими документами між контрагентами;
    • отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
    • пакетна обробка документів.

    Доступ до сервісу «FREDO Звіт» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм BAS, які мають договір ІТС а

    За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм BAS може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).

    Окремо, доступ до сервісу «FREDO Звіт» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.

     При використанні програми для автоматизації бізнесу для ведення обліку в декількох організаціях, слід оформити доступ до сервісу «FREDO Звіт» для кожної юридичної або фізичної особи.

     У разі необхідності роботи сервісу «FREDO Звіт» в мережі, слід для кожної організації оформити разовий перехід на мережеву версію. У подальшому, після продовження доступу до сервісу «FREDO Звіт», буде надаватись мережевий доступ.

Вид пакетуЦіна, грн., без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи на 1 місяць200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО на 1 місяць30
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для юридичних осіб)  на 12 місяців3 000,00
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для ФОП) на 12 місяців1 200,00
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових юридичних осіб) на 1 місяць250
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових ФОП) на 1 місяць100
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії (разовий платіж, для кожного підприємства)360

    Сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу BAS, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.

     За допомогою сервісу можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.

    Сервіс «FREDO ДокМен» дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

     Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу «FREDO Звіт».

Сервіс «FREDO ДокМен» надає такі можливості:

  • створення первинних документів за існуючими шаблонами безпосередньо в сервісі «FREDO ДокМен»;
  • вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів з програм для автоматизації бізнесу в сервіс «FREDO ДокМен» натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • підписання, шифрування і відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс «FREDO ДокМен», а також програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, по прямому з’єднанню або за поштовим з’єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
  • отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс «FREDO ДокМен» або програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, електронних документів;
  • завантаження із сервісу «FREDO ДокМен» в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • пакетна робота з документами;
  • робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
  • наявність модулів «Довільне підписання» і «Універсальний документ» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують «FREDO ДокМен», M.E.Doc, Сота, FlyDoc.
  • Доступ до сервісу «FREDO ДокМен» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм для автоматизації бізнесу, які мають договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий), Ретро або річну підписку на пакет «Бухгалтерський».
  • За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).
  • Окремо, доступ до сервісу «FREDO ДокМен» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.
  • На один реєстраційний номер програми для автоматизації бізнесу (крім клієнтських ліцензій) можна оформити тільки одне основне підключення до сервісу «FREDO ДокМен». За необхідністю підключення декількох організацій до сервісу «FREDO ДокМен», облік для яких ведеться за допомогою однієї програми, слід оформити додаткове підключення до сервісу «FREDO ДокМен» для кожної організації.
   
Вид пакету Ціна, грн., без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен  на 1 місяць 83
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для юридичних осіб) на 12 місяців 3000
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для ФОП) на 12 місяців 1200
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових юридичних осіб) на 1 місяць 250
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових ФОП)  на 1 місяць 100
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії (разовий платіж, для кожного підприємства) 360

RDI Servise

Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях.

     Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях):

  • регламентованої інформації про ставки податків і зборів;
  • індексів інфляції;
  • курсів валют;
  • класифікатор банків;
  • класифікатор професій;
  • класифікатор КОАТУУ (Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України);
  • класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);
  • класифікатор ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг);
  • підстав спеціального стажу;
  • класифікатор підстав звільнення за КЗПП;
  • довідника податкових інспекцій;
  • зовнішніх форм регламентованих звітів.

Також “RDI Service” дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:

  • терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;
  • новини (у тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу “Інформаційна система ІТС”.

Переваги

  • Оперативність отримання актуальної інформації про ставки зборів, податків, оновлені класифікатори тощо.
  • Зниження помилок при актуалізації інформації.
  • Скорочення власних витрат часу і зусиль на пошук і введення потрібної інформації.
Сервіс ІТС “RDI Service” надається користувачами, які мають діючий договір ІТС ПРОФ або Ретро. За наявності ІТС ТЕХНО для використвння “RDI Service” необхідно придбати річну підписку:    
Найменування Ціна, грн., без ПДВ
  Доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на 12 міс 720

Пактум.Контрагент

Cервіс автоматизованого заповнення картки контрагента даними відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО).

Сервіс «Пактум.Контрагент» надає наступні можливості:

  • автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
  • заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа — рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

Переваги

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
  • Можливість натисканням однієї кнопки: створити нову картку контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу або актуалізувати дані в існуючій;
  • Виключення помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків некоректного заповнення реквізитів в документах;
  • Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера і закінчуючи “хмарковим” сервісом.
  • Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).
Вид пакету Баланс (кіл-сть карток), шт. Ціна, грн., без ПДВ
   Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс. 2200 3000
   Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс. 1200 2000
   Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент    Бізнес-300 на 3 міс. 300 600